Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-12-11, 08:59   #1
 
prototyps avatar
 
Reg.datum: feb 2013
Inlägg: 74
Sharp$: 95
Standard

Melander stallkörning ikväll?


Hejsan!

I lopp 5 V86 2 har S M fyra hästar till start ( Med reservation för strykningar.) och i lopp 7 V86 4 har S M tre hästar till start. Vad tror ni? Kommer S M & Co köra taktiska och regelvidriga lopp i kväll?
Eller kommer S M & Co att försöka hålla sig till reglementet pga av mediastormen efter förra onsdagens killing av Drillbit Ås?


Har själv inte några färdiga svar som jag kan skrika ut här. Jag kommer att vara på banan från 1800 ikväll.

Fortsättning följer....
prototyp är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-11, 09:48   #2
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 731
Sharp$: 458
Standard

Förstår inte ens hur de ska kunna stallköra i första? Goop bombar till spets som han alltid gör å antingen håller det eller inte. Det är väl om tidied hinner lägga sig i dödens sp dom låser loppet så
DavidP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-11, 12:02   #3
 
prototyps avatar
 
Reg.datum: feb 2013
Inlägg: 74
Sharp$: 95
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DavidP Visa inlägg
Förstår inte ens hur de ska kunna stallköra i första? Goop bombar till spets som han alltid gör å antingen håller det eller inte. Det är väl om tidied hinner lägga sig i dödens sp dom låser loppet så
Jaha....men om du nu bemödar dig om att läsa mitt inlägg så nämner jag inget om det loppet som du reffar till. Jag har skrivit om V86 2 samt V86 4.
I dessa lopp kan det finnas anledning att anta att S M & Co kan stallköra.

Stort grattis förresten eftersom du vet hur V86 1 kommer att bli kört.
prototyp är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td